آوریل 24, 2024
اسباب بازی بولینگ - گل بچین

اسباب بازی بولینگ – 9 پیشنهاد خرید بولینگ بچگانه

5/5 - (12 امتیاز)

زمانیکه نوبت به انتخاب وسایل بازی برای بچه ها می رسد، اولین چیزی که به ذهن شما میرسد این است آیا ایمنی کودک شما با بولینگ بچگانه تامین می شود یا خیر؟ بد نیست بدانید اسباب بازی بولینگ برای کودکان بالای 3 سال مناسب بوده و یک بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده برای آنهاست.

در حال ‌حاضر اسباب ‌بازی ‌های بسیار متنوعی برای رده‌های سنی مختلف تولید می‌شود که متناسب با سن آن‌ها می تواند بر روی هوش و خلاقیت کودکان تاثیر بگذارد. کودکان شما چه دختر باشند و چه پسر، علاقه زیادی به بازی با بولینگ دارند و با استفاده از آن ساعت‌های زیادی سرگرم می شوند. گل بچین در این مطلب در مورد این مدل اسباب ‌بازی راهنمایی‌ هایی را به شما ارائه داده و سپس بهترین بولینگ اسباب بازی را به شما معرفی می کند.

به ‌طور کلی این اسباب ‌بازی می‌ تواند سرگرمی بسیار مناسبی برای کودکان بالای ۳ سال باشد و بهترین کادو برای کودک در این سن باشد. این بازی علاوه ‌بر اینکه باعث افزایش قدرت عضلات دست کودک می شود، همچنین با ایجاد هماهنگی بین چشم و دست او، می‌تواند برای یادگیری اعداد، رنگ‌ها نیز محصول مناسبی باشد. در حقیقت شما با خرید این محصول برای فرزند خود به ‌طور همزمان روی چند استعداد و همچنین حس‌های او تاثیر می گذارید.

بولینگ مدل اسباب بازی قابل ‌استفاده در محیط بیرون از منزل و داخل خانه است و وسیله ‌ای بسیار هیجان انگیز برای کودکان است. چرا که نیاز به فعالیت بدنی و تمرکز بالایی دارد. بنابراین این وسیله برای کادو برای کودک

خرید اسباب‌ بازی بولینگ

به ‌طور معمول این محصول دارای تعدادی بولینگ، حلقه و توپ است و کودکان بولینگ ها را در فاصله مناسبی قرار داده و سعی می‌کنند که با توپ به آن‌ها ضربه بزنید تا کل ردیف بولینگ بریزد. با پرتاب حلقه و توپ ها انرژی کودکان کاملاً  تخلیه می ‌شود و همچنین زمانیکه هر یک از بولینگ ها توسط توپ ریخته می ‌شود، اعتماد به ‌نفس آن‌ها نیز تا حد بسیار زیادی بالا می ‌رود.

لازم است بدانید که این اسباب ‌بازی در انواع مختلف وجود داشته و در میان کودکان و حتی بزرگترها نیز طرفداران زیادی دارد. شاید همه ما زمانیکه کودک بودیم، با این اسباب‌ بازی و یا محصولات مشابه آن بازی کرده ‌ایم و نحوه‌ ی بازی با آن را به ‌خوبی می دانیم.

انواع بولینگ

بولینگ پلاستیکی

بولینگ های پلاستیکی یکی از رایج ترین مدل های موجود در بازار هستند که از پلاستیک با کیفیت و مرغوب ساخته شده اند. وزن این نوع بولینگ ها سبک بوده و برای کودکان بالای 3 سال مناسب ترین جنس می باشد.

بولینگ پارچه ای

بولینگ های پارچه ای به دلیل اینکه از پارچه ساخته شده اند وزن سبکی داشته و برای کودکان بالای 1 سال گزینه مناسبی است. چرا که هیچ خطری برای کودک شما نداشته و با طرح های کودکانه و جذابش، توجه بچه ها را به سوی خود جلب می کند.

بولینگ چوبی

بولینگ چوبی نوع دیگری از بولینگ است و می توان گفت برای کودکان زیر 5 سال مناسب نمی باشد. وزن این مدل در مقایسه با مدل های پلستیکی و پارچه ای بالا بوده و می توناد به عنوان یک وسیله دکوری برای تزئین اتاق کودک نیز به کار رود.

معرفی برترین مدل های بولینگ بچگانه

در حال حاضر اسباب بازی بولینگ برای رده های سنی مختلف و همچنین مدل های متنوع به بازار عرضه می شود که ما در ادامه بهترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- بولینگ مدل عود

اگر به دنبال یک بولینگ با کیفیت و در عین حال زیبا هستید، اسباب بازی بولینگ مدل عود پیشنهاد جذابی برای شماست. این محصول از بهترین پلاستیک های موجود ساخته شده و قابل شستشو است. وجود ۶ عدد میله بولینگ و دو عدد توپ، بازی بولینگ را برای کودک شما لذت بخش تر میکنند.

این محصول در رنگ های بسیار متنوع و زیبایی استفاده شده که شوق و اشتیاق بازی را در کودک شما تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. وزن کلیه این نوع اسباب بازی ۳۰۰ گرم بوده و کودک شما می تواند به راحتی با آنها بازی کند. در واقع می توان گفت که این محصول بهترین گزینه برای سرگرمی و افزایش دقت و هوش کودک شما خواهد بود.

اسباب بازی بولینگ مدل عود

مشخصات کلی

سبک بازی : ابزار

ویژگی‌های نظافتی : قابلیت شست‌وشو

ابعاد بسته‌بندی : ۱۰*۱۰*۳۰

وزن : 300 گرم

2- اسباب بازی مدل بولینگ

اسباب بازی مدل بولینگ از جمله محصولاتی است که شما جهت خرید این محصول می توانید در نظر بگیرید. این مدل اسباب بازی بولینگ ۱۰ عددی بوده و دارای دو توپ با برند فکر بازینو مناسب است. این محصول برای کودکان بالای 4 سال طراحی شده است

این اسباب بازی برای حداکثر چهار نفر مناسب بوده که بتوانند باهم بازی کنند. نحوه بازی به این ترتیب است که پین های بولینگ به فاصله ۲۰ سانتی متری در کنار یکدیگر چیده می شود و بازیکنان به اندازه 5 گام عقب تر می ایستند. دقت داشته باشید توپ ها را باید به گونه ای بر روی زمین بغلتانید که با قدرت به پین ها اصابت کرده و  پین های بیشتری روی زمین بیفتند.

هرکسی تعداد پین های بیشتری روی زمین بیندازد، امتیاز بیشتری کسب خواهند کرد. همانطور که در ابتدای متن گفته شده استفاده از این نوع اسباب بازی و افزایش تمرکز و ایجاد هماهنگی میان دست و چشم کودکان کمک خواهد کرد و ین محصول برای تقویت هوش آن ها نیز بسیر عالی می باشد. وزن کلی این اسباب بازی بوده ۶۷۲ گرم بوده و از رنگهای بسیار متنوع و زیبایی برخوردار است.

اسباب بازی مدل بولینگ

مشخصات کلی

ابعاد کالا : ۳۰۰x۲۲۰x۲۴۰ میلی‌متر

وزن : ۶۷۲ گرم

رنگ : چند رنگ

3- اسباب بازی توپ بولینگ کد 05

اسباب بازی توپ بولینگ کد 05 جزو محصولات بسیار با کیفیت قابل شستشو است که شما می توانید در زمان خرید اسباب بازی بولینگ را انتخاب کنید. این محصول متشکل از یک توپ و 4 عدد پایه بولینگ میباشد و می تواند برای کودکان سرگرم کننده به نظر برسد. ظاهر این اسباب بازی بسیار جذاب و منحصر به فرد است و همین موضوع که خیلی به بولینگ های دیگر شبیه نیست و طرح های بچگانه ای دارد، آن را جذاب تر می کند.

اسباب بازی توپ بولینگ کد 05

مشخصات کلی

سبک بازی : وسایل اتاق خواب

ویژگی‌های نظافتی : قابلیت شست‌وشو

اقلام همراه : ۱ عدد توپ بولینگ

4- اسباب بازی بولینگ کینگز اسپورت مدل Deluxe Bowling Set 11881D

بازی بولینگ ساخت شرکت کینگ اسپرت است که جزو با کیفیت ‌ترین اسباب‌ بازی‌ هایی است که شما می‌توانید برای کودک خود خریداری کنید. تمامی پایه‌ها و توپ های این محصول با کیفیت بسیار بالایی ساخته ‌شده و قابل شستشو است. این مدل نسبت ‌به مدل‌های دیگر از کیفیت و ظاهر زیباتری برخوردار می‌باشد و کودک شما می‌تواند لذت بازی بولینگ را بخوبی تجربه کنند.

در داخل آن ۲ گوی پلاستیکی قرارداده ‌شده تا در زمان برخورد توپ با آن‌ها صدایی از آن‌ها ایجاد شود تا هیجان کودک را برای بازی با آن دوچندان کند. میله ‌های این بولینگ دارای قطر ۱۰ سانتی‌ متر بوده و وزن آن‌ ها نیز ۵۰ گرم می‌باشد.

بیشتر بخوانید خمیر بازی کودکان

اسباب بازی بولینگ کینگز اسپورت مدل Bowling Play Set 11881P

مشخصات کلی

كيفيت بالاي ساخت

رنگ آميزي خيره كننده

تحرك بالا در زمان بازي

مجموعه اي از 6 عروسك زيبا

5- بولینگ کینگز اسپورت مدل Deluxe Bowling Set 11881J

اسباب بازی بولینگ مدل Deluxe Bowling Set 11881Jاز برند کینگز اسپرت طراحی متفاوتی دارد. این نوع بازی بسیار زیبا و مهیج بوده و در داخل آن اشیاء تعبیه ‌شده تا در زمان ضربه خوردن به پایه، صدایی از آن‌ها ایجاد شود و لذت بازی برای کودک تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

در واقع وجود بازی ‌های فکری برای کودکان از اهمیت بسزایی برخوردار است و حتی می‌تواند در برخی از استعدادهای آن نیز تاثیر گذار باشند. به ‌طورکلی طراحی ظاهری این محصول بسیار خیره‌کننده و جذاب است درعین‌حال از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار می‌باشد.

برای تولید پایه‌ها و توپ بولینگ از بهترین مواد پلاستیک و رنگ‌ها استفاده ‌شده و از نظر بهداشت نیز کاملاً استاندارد می باشد. این محصول دارای تأییدیه استاندارد اتحادیه اروپا و ایران است و شما بابت سلامت فرزند خود هیچ ‌گونه نگرانی نخواهید داشت.

اسباب بازی بولینگ کینگز اسپورت مدل Deluxe Bowling Set 11881D

مشخصات کلی

تحرك بالا در زمان بازي

مجموعه اي از 6 اسباب‌بازي زيبا به همراه دو توپ

مورد تاييد استاندارد اروپا

مورد تاييد استاندارد ايران

6- اسباب بازی بولینگ توپ لینگ مدل 01

اگر به دنبال یک بازی بولینگ با اندازه و سایز کوچکتر هستید، بولینگ توپ لینگ را مورد انتخاب قرار دهید. بازی بولینگ ۰۱ دارای تنوع رنگ بسیار زیبایی بوده و می تواند برای افزایش اشتیاق بازی کردن فرزندان شما مناسب باشد. وزن کلی این محصول ۶۰۰ گرم بوده و کودک می تواند به راحتی با آن بازی کند.

اسباب بازی بولینگ توپ لینگ مدل 01

مشخصات کلی

ابعاد کالا : ۳۵x۱۰x۱۰ میلی‌متر

وزن : ۶۰۰ گرم

رنگ : چند رنگ

7- اسباب بازی بولینگ کد 0021

محصول دیگری که شما می توانید برای کودک ۳ تا ۸ سال خود آن را خریداری کنید، اسباب بازی بولینگ کد 0021 است. این محصول متشکل از ۶ پایه و دو توپ بوده و دارای چهار حلقه نیز می باشد. رنگ های بسیار شاد و متنوع این اسباب بازی  کودک شما را مجذئب خود کرده و کودک شوق و اشتیاق بیشتری برای بازی از خود نشان می دهد.

این اسباب بازی نسبت به کیفیت مناسبش، دارای قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای می باشد.

بیشتر بخوانید مانیتور اتاق کودک

اسباب بازی بولینگ کد 0021

مشخصات کلی

ابعاد کالا : ۳۰۰x۳۰۰x۳۰۰ میلی‌متر

وزن : ۱۰۰۰ گرم

8- اسباب بازی مدل بولینگ

اگر علاوه بر جنبه سرگرمی و آموزش کودکان، به دنبال خرید محصولات با طراحی منحصر بفرد هستید، این اسباب بازی بولینگ بهترین محصول برایخرید می باشد.این اسباب بازی بولینگ برای کودکان ۳ سال به بالا مناسب است. سازنده این مصول چین بوده و برای تولید آن از بهترین چوب و پلاستیک استفاده شده است.

وزن کلی این بولینگ ۳۱۰ گرم است و طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی دارد. البته که ابعاد این مدل نسبت به مدل های قبلی کوچکتر بوده اما دقت بازی در آن بسیار بالاست. حتی این مدل برای افراد بزرگسال نیز گزینه مناسبی است که در اوغات فراغت خود با آن سرگرم شوند.

اسباب بازی مدل بولینگ

مشخصات کلی

ابعاد کالا : ۳۰۰×۱۰۰×۵۰ میلی‌متر

وزن : ۳۱۰ گرم

مناسب برای کودکان بالای ۳ سال ساخته شده از چوب محصول کشور چین

9- بولینگ طرح حیوانات کد 7348

بولینگ بچگانه طرح حیوانات کد 7348 از پارچه ساخته شده .و با طرح های عروسکی به شکل حیوان، برای کودکان جنبه آموزشی دارد و در شناخت حیوانات به آنها کمک می کند. این مدل بولینگ دارای 6 حیوان با ترکیب رنگی جذاب و 2 توپ پارچه ای می باشد. طرح عروسکی و پارچه ای آن برای کوکان بسیار جذاب بوده و بازی با آن هیچ خطری برای کود شما ندارد.

اسباب بازی بولینگ طرح حیوانات کد 7348

مشخصات کلی

ابعاد کالا : ۲۳۰x۲۰۰x۱۷۰ میلی‌متر

وزن : ۴۴۰ گرم

ویژگی‌های نظافتی : قابلیت شست‌وشو

ابعاد بسته‌بندی : ۱۷۰x۲۰۰x۲۳۰

سخن آخر

اسباب بازی بولینگ یکی از بهترین بازی های فکری برای کودکان است که در سرگرم کردن و افزایش تمرکز کودکان بسیار خوب عمل می کند. شما می توانید اسباب بازی بولینگ را در مدل های متنوعی خریداری کرده و به افزایش توانایی های کودک خود کمک کنید

اشتراک گذاری

2 یک نظر

    1. مریم مختارزاد نویسنده ارسال پاسخ

      سلام زهرای عزیز. ممنون از توجه شما. اسباب بازی بولینگ برای بچه های بالای یک سال هیچ خطری ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *