آوریل 19, 2024
شاخص ساعت دیواری جدید گل بچین

ساعت دیواری جدید – مدل های پرفروش با طرح جدید

به طور کلی ساعت ها در زندگی ما نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. این وسایل در انواع مختلفی وجود داشته و تعیین کننده زمان هستند. البته که این روزها تنها کاربرد ساعت ها برای تعیین و اعلام زمان نیست. بدون شک شما به هر مکانی که مراجعه کنید و دکوراسیون آنجا توجه شما را جلب کند، بدون شک ساعت دیواری جدید با مدلی خاص، به چشم تان می خورد.

بنابراین می ‌توان گفت که امروزه ساعت دیواری هر چقدر که جهت اعلام زمان با اهمیت باشد، بیشتر در دکوراسیون داخلی یک منزل تاثیر گذار خواهد بود. این محصول در مدل های بسیار متنوع طراحی و تولید می شود. وجود تنوع گسترده در خرید ساعت دیواری باعث شده تا افراد نتوانند جهت تهیه این محصول درست اقدام کنند. به همین خاطر گل بچین در این پست قصد دارد راهنمایی هایی را در مورد خرید ساعت دیواری جدید و همچنین بهترین مدل های این محصول به شما معرفی کند.

معرفی 5 مدل ساعت دیواری جدید

هما‌طور که گفته شد ساعت دیواری های جدید متشکل از مدل‌ های بسیار متنوعی هستند درصورتی‌ که با خواندن مطالب بالا هنوز هم نمی‌دانید که چه ساعتی را برای منزل، اتاق‌ خواب و یا آشپزخانه شما مناسب تر است در ادامه با ما همراه باشید.

1- ساعت دیواری ژیوار کد ZH-801

ساعت‌ های خاص و منحصربه ‌فرد همیشه طرفداران خاص خود را دارند. اگر به‌دنبال یک ساعت دیواری جدید با طرحی فانتزی و بسیار متفاوت و خاص هستید، ما به شما ساعت دیواری ژیوار را پیشنهاد می ‌کنیم. ساعت دیواری ژیوار انرژی مورد نظر خود را از طریق باتری تامین کرده و نحوه نمایش ساعت آن نیز به ‌صورت عقربه ‌ای می‌ باشد.

جنس این ساعت از ام دی اف است و طراحی منحصر به فرد آن می‌ تواند تا حد بسیار زیادی در فضای داخلی اتاق و یا پذیرایی منزل شما تاثیر بگذارد. لازم است بدانید که این ساعت کاملا بی صدا بوده و تکنولوژی استفاده‌ شده در ساخت ساعت ژیوار کوارتز می‌ باشد.

بیشتر بخوانید: هدیه سالگرد ازدواج

ساعت دیواری ژیوار کد ZH-565

مشخصات کلی

جنس قاب : MDF

نحوه نمایش : عقربه‌ای

منبع انرژی : باتری

نوع باتری :قلمی AA

 

2- ساعت دیواری رویال ماروتی مدل MAN-6007

با وجود این ‌که سبک کلاسیک همچنان طرفداران زیادی دارد، اما شما در بیشتر خانه ها دکوراسیون داخلی مدرن را مشاهده می‌ کنید. ساعت‌ های بسیار قدیمی که معمولاً قاب‌ها آن‌ها شیشه ‌ای بود، اندازه ‌های کوچکی داشتند و خیلی در فضا تاثیرگذار نبودند.

اما امروزه ساعت ‌های دیواری جدیدی به بازار ارائه ‌شده است که دارای ابعاد بسیار بزرگ و طراحی منحصربه‌ فردی هستند. چنانچه شما نیز به‌ دنبال این مدل ساعت‌ های دیواری هستید، ما به شما ساعت رویال ماروتی را پیشنهاد می‌ کنیم.

در این ساعت از پلکسی‌ گلاس استفاده ‌شده و تمامی متریال مورد استفاده در آن، مطمئنا در کیفیت و عملکرد هرچه بهتر ساعت تاثیر گذار خواهد بود. همه قطعات این نوع ساعت دیواری جدید با فوم چسبیده شده تا زمان و نشانه‌ ها به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته شوند.

همچنین این ساعت یک سایه بسیار ملایم را روی دیوار ایجاد می‌ کند که سبب زیبایی چند برابر آن در فضای اتاق و یا پذیرایی منزل شما خواهد بود. جهت جابجایی این محصول از نقطه ای به نفطه دیگر، کافیست قطعات آن را با سشوار حرارت دهید تا به‌ راحتی از روی دیوار جدا شوند.

ساعت دیواری رویال ماروتی مدل MAN-6007

مشخصات کلی

نحوه نمایش : عقربه‌ای

منبع انرژی : باتری

نمایش زمان : خطی

تکنولوژی ساخت : الکترونیکی (کوارتز)

3- ساعت دیواری اِلِنسی مدل Ice

با وجود اینکه ساعت دیواری اِلِنسی بسیار ساده است، اما درخشش و طراحی جذاب آن نظر هر کسی را که قصد خرید ساعت دیواری جدید را دارد به خود جلب می ‌کند. قطر این محصول حدود ۴۰ سانتی ‌متر است و گزینه مناسبی جهت استفاده در اتاق ‌خواب و یا اتاق کار شما در فضای اداره می ‌باشد. شما می ‌توانید این ساعت را در سایزهای ۴۰ یا ۶۰ سانتی ‌متر خریداری کرده و آن را در فضای موردنظر خود قرار دهید.

به دلیل اینکه ابعاد ساعت دیواری النسی خیلی بزرگ نیست، استفاده از آن در اتاق پذیرایی چندان پیشنهاد نمی ‌شود. جنس این ساعت از آینه بوده و بسیار براق و درخشنده می ‌باشد. تمام قطعات مورد استفاده در این ساعت بسیار با کیفیت هستند و در برابر عوامل مختلفی مانند نفوذ آب یا ضربه مقاومت بالایی را در خود نشان می‌ دهند.

ساعت دیواری اِلِنسی مدل Ice

مشخصات کلی

نحوه نمایش : عقربه‌ای

منبع انرژی : باتری

نوع باتری : قلمی AA

نمایش زمان : رومی

4- ساعت دیواری اِلِنسی مدل Saturn

ساعت دیواری زحل که توسط صوت برند النسی به تولید رسیده‌ است، طراحی منحصربه ‌فردی  دارد که از هدف از آن خارج شدن از یک چهارچوب می‌ باشد. در واقع شما با قرار دادن این ساعت در هر فضایی تغییرات زیادی را در دکوراسیون داخلی ایجاد کرده توجه همه را به سمت این ساعت جلب می‌ کنید.

این محصول تشکیل‌ شده از دو حلقه‌ ی فلزی است که به ‌صورت تودرتو طراحی شده ‌اند. لازم است بدانید که تکنولوژی مورد استفاده در این ساعت کوارتز می ‌باشد. قطر صفحه این محصول ۵۰ سانتی ‌متر بوده و وزن آن حدود ۲ کیلوگرم است به‌همین خاطر جابجایی آن خیلی سخت نیست. در ساخت قاب این ساعت دیواری جدید از ام دی اف استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین کباب پز برقی

ساعت دیواری اِلِنسی مدل Saturn

مشخصات کلی

نحوه نمایش : عقربه‌ای

نوع باتری : قلمی AA

نمایش زمان : عددی - خطی

تکنولوژی ساخت : الکترونیکی (کوارتز)

5- ساعت دیواری مدل روستیک کد CW22

علاقه‌مندان به سبک روستیک می ‌توانند این ساعت را خریداری کرده و آن را در فضای منزل خود مورد استفاده قرار دهند. در واقع این ساعت دارای طراحی بسیار منحصربه ‌فرد با طرح روستیک یا روستایی می ‌باشد. چنانچه طراحی داخلی منزل شما به سبک مینیمال و مدرن نزدیک است، می ‌توانید از این محصول استفاده نمایید.

متریال به کار رفته برای ساخت این ساعت دیواری جدید از چوب طبیعی بوده و بسیار با کیفیت و بادوام می باشد. همچنین رنگ ‌طبیعی این ساعت جذابیت آن را چندین برابر می‌ کند.

موتور مورد استفاده در این ساعت دیواری جدید از نوع آرامگرد و از برندهای معتبری است. شما با خرید این ساعت می‌ توانید سالیان زیادی از آن استفاده کنید، چرا که مقاومت و عمر مفید بالایی دارد. از سویی دیگر رینگ فلزی در قسمت پایینی این ساعت با رنگ الکترواستاتیک کوره ای رنگ شده و مقاومت بالایی در برابر صدمات فیزیکی و شیمیایی دارد.

بیشتر بخوانیدبهترین جاشمعی فانتزی

ساعت دیواری چوبی طرح روستیک مدل M101

مشخصات کلی

ابعاد : ۴۸x۱۲x۳ سانتی‌متر

وزن : ۸۰۰ گرم

جنس : چوب

کاربرد : دیواری

6- ساعت دیواری اِلِنسی مدل S-180

ساعت دیواری جدید با طرح فانتزی مدل شور پروانه می باشد که به تنهاییی می تواند زیبایی اتاق پذیرایی شما را تکمیل کند. ابعاد این ساعت نییم در یک و نیم متر بوده . جنس این ساعت نشکن از نوع مولتی استایل بوده و در برابر ظربه مقاومت بالایی دارد. مولتی استایل یکی از متریال هایی است که باعث انعکاس نور و تصویر شده و انرژی مثبت رادر فضای خانه پخش می کند.

موتور این ساعت از نوع کوارتز اصل یونان می باشد و بر روی صفحه اعداد قرار می گیرد. برای نصب این ساعت بر روی دیوار می توانید از راهنمای فارسی نصب این مدل بهره ببرید. این ساعت با زیبایی خیره کننده اش تفاوت چشمگیری در دکوراسیون پذیرایی خانه شما ایجاد خواهد کرد.

ساعت دیواری اِلِنسی مدل S-180

مشخصات کلی

نحوه نمایش : عقربه‌ای

نوع باتری : قلمی AA

نمایش زمان : عدد

تکنولوژی ساخت : الکترونیکی (کوارتز)

نکاتی که برای خرید ساعت دیواری جدید و شیک نباید از آن غافل نشد!

همانطور که بهتر میدانید، شما برای خرید هر محصولی باید نسبت به یک سری اطلاعات آگاهی داشته و حتماً به نکات ریزی توجه کنید. این ریزبینی به شما کمک می کند تا بتوانید محصول مورد نیاز خود را آنطور که انتظار دارید انتخاب کرده و سالیان زیادی از آن استفاده کنید.

ساعت یکی از گزینه های عالی برای هدیه دادن به فرد مورد علاقه ماست. از طرفی بهترین گزینه به عنوان کادو برای خانه عروس و داماد می باشد. فراموش نکنید که هنگام خرید ساعت دیواری جدید، دقیقا توجه به یک سری نکات ضروری است که ما در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

نوع ساعت دیواری

انواع ساعت دیواری را می توان از جوانب مختلف در گروه های متعددی دسته بندی کرد. اما به‌ طور کلی ساعت‌ های دیواری در ۲ گروه کوارتز و مکانیکی قرار می‌ گیرند. تفاوت میان این ۲ مدل در کاربرد آن‌ها می‌باشد. ساعت‌ های مدل کوارتز جهت تغذیه خود به یک باتری نیاز داشته و بسیار دقیق‌ تر هستند. این در حالی است که ساعت دیواری جدید با مدل مکانیکی‌ تا این حد نمی‌ تواند زمان را به‌ صورت دقیق اعلام کند.

در ساعت‌های کوارتز از کریستال استفاده می‌ شود. اما در مدل‌ های مکانیکی از سیم و چرخ‌ دنده‌ های بسیار زیادی استفاده می گردد و هیچ گونه نیازی به باتری نیاز نخواهند بود. به‌ همین خاطر در زمان خرید این محصول حتما به کوارتز یا مکانیکی بودن آن توجه کنید.

اما اگر بخواهیم از نظر دیگری ساعت‌های دیواری را دسته‌ بندی کنیم، باید بگوییم که در ۲ مدل دیجیتال و آنالوگ وجود دارند. همانطور که از نام ساعت‌ های دیجیتال مشخص است، زمان به‌ صورت عددهای کامپیوتری نمایش داده می‌شود. اما در مدل‌ های آنالوگ ۳ عقربه وجود دارد که هریک برای نشان‌ دادن ساعت، دقیقه و ثانیه کاربرد دارند. لازم است بدانید که تمام مدل‌ های ذکر شده بایستی به‌صورت دستی تنظیم شوند.

بیشتر بخوانیدبهترین ماشین ظرفشویی

جنس

بدون ‌شک یکی از معیارهای بسیار مهم جهت خرید ساعت دیواری جدید در نظر گرفتن جنس آن است. شایان‌ ذکر است که این محصول می‌ تواند از جنس چوبی، پلاستیکی، شیشه ای، مرمر و آکریلیک باشد و یا از طریق مواد دیگری تولید شده و به بازار عرضه شود.

در واقع انتخاب جنس ساعت ‌های دیواری کاملاً به سلیقه شما و همچنین دکوراسیون داخلی منزل شما بستگی خواهد داشت. بنابراین بهتر است که در زمان انتخاب جنس درابتدا لوازم و سبک دکوراسیون داخلی خانه خود را در نظر بگیرید.

محل و نحوه نصب ساعت دیواری جدید

پیش ‌از خرید ساعت شما بایستی در ابتدا تصمیم بگیرید که آن را چگونه و درچه مکانی می خواهید نصب کنید. در حقیقت ساعت‌ های دیواری را می ‌توان در هر جایی از فضای خانه نصب کرد. به ‌طور مثال شما می ‌توانید این وسیله تزئینی را در اتاق پذیرایی، آشپزخانه و یا اتاق‌خواب نصب کنید. اما مهم‌ترین موردی که نباید از آن غافل شد، این است که ساعت را طوری انتخاب نمایید که با فضا و دکوراسیون آپارتمان شما هماهنگی کامل داشته باشد.

همچنین شما باید به نوع کاربرد اتاق نیز توجه کنید. به‌ طور مثال اگر می ‌خواهید ساعت را در آشپزخانه نصب کنید، باید از مدل ‌هایی استفاده کنید که دارای لوگوی مواد غذایی یا متناسب با دیگر دکوراسیون آشپزخانه شما باشد. همچنین اگر می ‌خواهید جهت خرید یک ساعت دیواری برای اتاق کودک خود اقدام کنید، بهتر است سمت مدل‌ هایی بروید که دارای طراحی جذاب‌تر، عروسکی و بچگانه باشند.

 توجه به دکوراسیون داخلی منازل

یکی دیگر از موارد بسیار مهم که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، توجه به دکوراسیون داخلی منزل و سبک آن است.  به‌طور مثال اگر طراحی داخلی منزل شما به سبک مدرن است، بهتر است ساعت‌های مینی‌مال در رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید و درصورتی‌که از سبک کلاسیک در دکوراسیون منزل خود استفاده کرده‌اید، ساعت‌های طرح چوب با عددهای رومی و عقربه‌های طلایی‌رنگ می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اندازه ساعت دیواری

اندازه و سایز یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم و اساسی در زمان خرید ساعت دیواری جدید است. البته که این‌ مورد کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. مثلاً اگر شما دوست دارید که نمای کلی فضای موردنظرتان بیشتر در نگاه اول جذاب باشد، بهتر است که ساعت ‌های کوچک ‌تر و ساده‌تر را انتخاب کنید. اما اگر می‌ خواهید ساعت بیشتر از هر وسیله دیگری در فضا تاثیر بگذارد، ساعت‌ هایی با اندازه ‌های بزرگ ‌تر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

سوالات متداول ساعت دیواری جدید

بهترین جنس ساعت دیواری با قیمت مناسب کدام است؟

 ساعت دیواری ها با جنسس ام دی اف قیمت مناسبی داشته و دوام و ماندگاری آنها بالاست

در ال حاضر چه مدل ساعت دیواری هایی رو بورسه؟
ساعت دیواری هایی با رنگ طلایی و نقره این روزها جزء پر فروش ترین ساعت ها می باشند

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *