مارس 28, 2024
کادو تولد برای پسر- گل بچین

کادو تولد برای پسر – ایده خرید کادو برای پسر جوان

5/5 - (8 امتیاز)

خرید کادو تولد برای پسر به ‌طور معمول با چالش‌های زیادی همراه است. انتخاب هدیه‌ای مناسب برای پسران نسبت ‌به دختران سخت‌تر بوده و افراد با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد . اما شما می‌توانید با همراهی گل بچین بهترین ایده‌ها را جهت خرید هدیه برای پسران جوان و آقایان داشته باشید. به ‌همین خاطر پیشنهاد می‌شود که در ادامه ما را همراهی کنید.

چه کادو تولدی برای پسر مناسب‌تر است؟

پسرها درست برعکس  دختر خانم‌ها ترجیح می‌دهند هدیه‌هایی کاربردی دریافت کرده و از آن نهایت استفاده را داشته باشند. بنابراین توجه به سلیقه و همچنین علایق آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصول را او که به آن نیاز شدید دارند تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیازهای فرد موردنظر و همچنین حیطه شغلی او نیز هدایای مناسبی را تهیه کنید. از جمله دیگر مواردی که می‌توان برای خرید کادو تولد برای پسر به آن توجه کرد نوع استایل و تیپ آن‌هاست. به ‌طور مثال خرید یک ساعت مچی زیبا که با علایق و همچنین استایل او سازگاری کامل دارد، جزو بهترین ایده‌ها به شمار می رود. درهرصورت نگران نباشید چرا که ما در این مطلب قصد داریم ایده‌های جدید و کاربردی را جهت خرید هدیه به مناسبت تولد او به شما ارائه دهیم.

چند ایده خارق العاده و جدید برای پسران خاص

ایده هایی که برای خرید کادو تولد پسر به شما معرفی می کنیم، کاملا جدید بوده و قطعا شما با انتخاب هریک از آن ها می توانید شخص مورد نظر خود را خوشحال کرده و لذت دریافت کادو را برای او چند برابر کنید.

1- ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه مدل 01

قطعاً هر پسر جوانی به یک ست گرمکن و شلوار ورزشی نیاز خواهند داشت. اگر به ‌دنبال این هستید که یک هدیه کاربردی و به ‌درد بخور را به شخص مورد نظر خود هدیه بدهید، ست گرمکن و شلوار ورزشی انتخاب شایسته ای برای شما خواهد بود. می‌توان گفت که این ست ورزشی مردانه از نظر طراحی ظاهری بسیار جذاب و درعین ‌حال ساده است.

این مدل با سلیقه‌ی عموم پسران نوجوان و جوان مطابقت کامل دارد و می‌تواند مورد پسند آنها قرار بگیرد. جنس این ست ورزشی از پارچه معمولی بوده و طراحی آن کاملاً ساده است. از نظر کیفیت این محصول در سطح بالایی قرار دارد و می‌توان سالیان زیادی از آن برای فعالیت‌های ورزشی استفاده نمود.

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه مدل 01

مشخصات کلی

جنس : پارچه

طرح : ساده

نحوه بسته شدن : زیپ

2- پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-42

خرید تجهیزات هوشمند می‌تواند برای تولد پسر یکی از ایده‌های جذاب محسوب شود. پایه نگه ‌دارنده گوشی جزو محصولات پرطرف‌داری است که اکثر نوجوان و جوانان برای انجام کارهای مختلف از آن استفاده گسترده‌ای دارند. شما می‌توانید به این منظور پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-42 را انتخاب کنید، که جزو محصولات برتر و باکیفیت بوده و از نظر قیمت مناسب به نظر می رسد. این پایه نگه دارنده از نظر ظاهری بسیار زیبا بوده و هم از لحاظ استحکام و مقاومت نیز در سطح کیفی بالایی قرار دارد. بدنه این هولدر با استفاده از پلاستیک های با کیفیت ساخته شده است.

این مدل دارای دو بازوی بوده که می‌تواند به ‌خوبی گوشی موبایل را ثابت نگه دارند. در زمان قرار دادن گوشی روی این هولدر شما می‌توانید آن را به ‌خوبی ثابت کرده و نگران لغزندگی و یا سقوط گوشی همراه خود نباشید. به‌ طورکلی از این محصول بسیار کاربردی می‌توان در خودرو، روی داشبرد، میز کار و یا هرجای دیگری که نیاز باشد تا گوشی را ثابت نگه دارید، استفاده نمود.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-42

مشخصات کلی

مناسب برای : داخل خودرو – میز کار – شیشه ، داشبورد ماشین و هر جایی که نیاز دارید گوشی تان در حالت مناسب برای دیدتان باشد

جنس : پلاستیک ABS و سیلیکون

قابلیت‌های دستگاه : امکان چرخش ۳۶۰ درجه

3- ست هدیه چرم

پیشنهاد دیگری که ما به عنوان کادو تولد برای پسر برای شما داریم، خرید ست‌های چرم است که متشکل از کیف پول، جاکلیدی و کمربند می باشند. همان‌طور که بهتر می‌دانید، تمامی این وسایل برای پسران جوان کاربردی است. بنابراین تهیه یکی از نمونه‌های باکیفیت و زیبای آن می‌تواند کادوی مناسبی برای آن‌ها باشد.

برای ساخت این ست، از چرم کاملاً طبیعی استفاده شده و می‌تواند جهت استفاده به‌ صورت روزمره و یا در مواقع رسمی گزینه مناسبی باشد. همچنین پکیج این ست چرم بسیار زیبا بوده و شما برای دادن هدیه به شخص مورد نظر خود دیگر نیاز به استفاده از جعبه‌ کادو نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:۱۰ ست هدیه دختر و پسر

ست هدیه چرم بارز کد DS1.1.nw

مشخصات کلی

اقلام : ست کیف پول ، جاکلیدی

جنس : چرم طبیعی

نگهداری : جهت تمیز شدن محصول از واکس معمولی یا بی رنگ استفاده شود. – حتما از تماس آب و نور خورشید (به مدت زیاد) با محصول خود داری نمایید. – به هیچ عنوان از مواد حاوی الکل بر روی محصول حتی برای لحظه ای استفاده نفرمایید.

4- چراغ نئونی دیواری طرح آتش

چند وقتی است که استفاده از چراغ‌های نئونی در دکوراسیون داخلی اتاق‌ خواب برای پسران جوان جذابیت داشته و بسیار رواج پیدا کرده ‌است. شما با خرید چراغ نئونی دیواری طرح آتش برای تولد شخص مورد نظر خود می‌توانید در جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق ‌خواب او نقش داشته و اتاق او را جذاب‌تر از آن‌ چه که هست نمایید.

تابلوهای روشنایی نئون لایت یکی از نسل‌های جدید لامپ های دکوراتیو هستند که بدلیل جذابیت خاصی که دارند، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. این چراغ‌های نئونی بهترین محصولاتی هستند که می‌توان برای تزیین اتاق یک پسر نوجوان و جوان آن را خریداری کرد. برای خرید این محصول می‌توانید آن را در طیف رنگی متنوعی تهیه نمایید.

چراغ نئونی دیواری طرح آتش

مشخصات کلی

ارتفاع : ۱ سانتی‌متر

وزن : ۱۰۰ گرم

تعداد سرپیچ لامپ LED :  یک عدد

جنس بدنه : پلکسی

5- هدست اونیکوما مدل K10

یکی از وسایل مورد نیاز هر پسر جوانی تجهیزات اتاق گیمینگ است. هدست گیمینگ نیز یکی از تجهیزات هوشمند پرطرفدار در میان پسرها بوده که بیشتر اوقات به عنوان گیمر حرفه ای به آن نیاز پیدا می کنند. هدست اونیکوما مدل K10 برای کادو تولد پسر نوجوان و یا جوان یکی از انتخاب‌های برتر است. این هدست جزو باکیفیت ‌ترین و پرفروش ‌ترین نمونه‌ها بوده که از قابلیت‌های متعددی برخوردار است.

از جمله قابلیت‌های این هدست می‌توان به نورپردازی RGB، داشتن پورت USB، کلید مدیریت تنظیم صدا و همچنین میکروفون اشاره کرد. پسران جوان می‌توانند جهت مکالمه، گیمینگ و همچنین استفاده عمومی، سالیان زیادی از این هدست با کیفیت و قدرتمند استفاده کنند.

هدست اونیکوما مدل K10

مشخصات کلی

قطر درایور : ۵۰ میلی‌متر

قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری : نشانگر LED

نوع آکوستیک : بسته

نوع گوشی : دو گوشی

6- ست کلاه و شال گردن بافتنی مردانه کد 789

در این روزها که روز به روز به فصل زمستان نزدیک‌تر می‌شویم، انتخاب یک ست کلاه و شال گردن یکی از کادوهای بسیار عالی و کاربردی برای پسرهای جوان خواهد بود. به این دلیل ما به شما این محصول را پیشنهاد می‌کنیم که جزو جذاب‌ترین و باکیفیت‌ترین نمونه‌های ست کلاه و شال‌ گردن است و می‌تواند باعث افزایش جذابیت استایل پسران خوش سلیقه و خاص بشود

این شال و کلاه دارای جنس بسیار نرم و راحتی بوده و می‌تواند در سرما محافظ خوبی باشد. جنس این محصول آکریلیک است و از نظر طراحی ظاهری نیز کاملا عامه ‌پسند و مطابق سلیقه اکثر آقاین می‌باشد. بدون شک آقا پسرهای خوش سلیقه و خوش استایل حتماً این نوع ست شال و کلاه در زمستان استفاده می‌کنند و از این طریق می‌توانند بسیار خاص تر در مکان های مختلف ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید: کادو برای دوست پسر

ست کلاه و شال گردن بافتنی مردانه کد 789

مشخصات کلی

نوع سرپوش : بافتنی

کلاه وشال رینگی بسیار ونرم راحت دارای خزداخلی جهت گرم نگه داشتن در سرمای زیاد کشبافت صدرصداکریلیک

نگهداری : شست وشوبا اب سرد

7- ساعت مچی عقربه ای، بهترین کادو تولد برای پسر

انتخاب یک هدیه ماندگار و بسیار خاصی مانند ساعت مچی می‌تواند بهترین گزینه برای هدیه به عزیزان شما باشد. شما برای انتخاب کادو تولد برای پسر می‌توانید این ساعت مچی بسیار جذاب و خاص را خریداری کرده و از این طریق همیشه در ذهن عزیزان خود ماندگار باشید. ساعت مچی عقربه ای مردانه نیوی فورس مدل nf9056 SCE جزو پرطرف‌دار ترین مدل‌های ساعت بود که برای تمامی استایل‌های رسمی، اسپرت و … مناسب به نظر می رسد.

جنس بدنه این ساعت از روی بوده و برای بندهای آن نیز از چرم اصل استفاده ‌شده است. از جمله قابلیت‌های عالی این ساعت مچی مردانه می‌توان به مقاومت در برابر آب اشاره کرد. از نظر ظاهری نیز این ساعت مچی جزو خاص‌ترین نمونه ها است که شما تا به امروز در میان ساعت مچی های مردانه مشاهده کرده اید.

بیشتر بخوانید: انواع اسکیت برد

ساعت مچی عقربه ای مردانه نیوی فورس مدل nf9056 SCE

مشخصات کلی

فرم صفحه : گرد

جنس بدنه : روی

رنگ بدنه : رزگلد

جنس بند : چرم

8- کادو تولد برای پسر، هودی مردانه مالدینی مدل S500

هودی ازجمله لباس‌های پرطرف‌دار در میان جوانان است که معمولاً آن را با استایل های اسپرت در فصل زمستان ست می‌کنند. هودی مردانه مالدینی جزو نمونه‌های بسیار باکیفیت و درعین‌حال شیک است که می‌تواند بهترین هدیه برای تولد پسر باشد.

هودی ها دارای طرح‌ها و مدل‌های متنوعی هستند اما همیشه مدل‌های ساده طرفداران بیشتری دارند. به‌همین خاطر پیشنهاد می‌شود که بهترین هودی مردانه، مدل مالدینی را انتخاب کنید که بدون طرح و  چاپ دیجیتال، جزو باکیفیت‌ترین نمونه‌ها بوده و کادویی بسیار کاربردی در این فصل برای پسران خواهد بود.

هودی مردانه مالدینی مدل S500

مشخصات کلی

جنس : پنبه ، دورس

طرح : ساده

آستین : بلند

نحوه بسته شدن : جلو بسته

9- دستبند مردانه سلین کالا مدل استیل ce-das4

خرید اکسسوری های مردانه برای هدیه نیز همیشه جذاب به‌نظر می‌رسند. دستبند مردانه سلین کالا مدل استیل ce-das4 برای خرید کادو یکی از گزینه‌های عالی است. طراحی ظاهری این دستبند به‌گونه‌ای بوده که می‌توان آن را با هر نوع استایل رسمی، اسپورت، کلاسیک و … ست کرد.

این دستبند دارای کیفیت بالایی بوده و به‌ هیچ ‌وجه تغییر رنگ نخواهد داد. جنس بدنه این دستبند مردانه از استیل است و در برابر خوردگی، سایش و دیگر عوامل هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نمی شود. مسلماً تمام پسران جوان خاص و شیک ‌پوش به چنین دستبند جذاب و منحصربه ‌فردی نیاز خواهند داشت.

دستبند مردانه سلین کالا مدل استیل ce-das4

مشخصات کلی

جنس : استیل

نحوه بسته شدن زیورآلات : سگکی

رنگ جذاب

مناسب برای مچ های سایز متوسط و بزرگ

سخن آخر

به ‌منظور انتخاب کادو تولد برای پسرهای نوجوان و جوان، همیشه گزینه‌ های بسیار متنوعی پیش روی شماست. شما می‌توانید انتخاب مناسبی را در میان محصولات دیجیتال، کالاهای ورزشی، انواع لباس و … داشته باشید. ما در این مطلب سعی کردیم با ارائه بهترین و جدیدترین ایده‌ها جهت خرید کادوی تولد پسر به شما کمک کنیم تا بتوانید بدون سردرگمی و خیلی راحت یک کادوی بسیار مناسب را برای شخص مورد نظر خود تهیه کرده و از این طریق او را خوشحال نمایید.

اشتراک گذاری

4 یک نظر

  1. معین فتحی پاسخ

    سلام محصولات کاربردی و به صرفه ای معرفی کردید. اما به نظر من هندزفری یا پاور بانک برای کادو دادن به پسر بهترین انتخاب می تونه باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *