آوریل 19, 2024
نمایش تصویر شاخص هدیه به پدربزرگ و مادربزرک گل بچین

کادو برای پدربزرگ‌ و مادربزرگ – 18 کادوی کاربردی

4.6/5 - (22 امتیاز)

معمولا خرید کادو برای پدربزرگ‌ و مادربزرگ، برای نوه‌ها می‌تواند بسیار جذاب باشد. یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید زمانی‌که پدر یا مادر شما نه می‌گویند، از پدربزرگ بخواهید! پدربزرگ‌ و مادربزرگ افراد خردمند و مهربانی هستند که شما با دادن ‌هدیه‌ از آن‌ها قدردانی می‌کنید.

دیگر نیازی نیست شما نگران باشید، آن‌ها حتما از این سوپرایز شما خوشحال خواهند شد. اینکه می‌خواهید برای آن‌ها هدیه‌ای از فروشگاه بخرید یا خودتان درست کنید بستگی به سلیقه شما دارد. هدیه‌های شما نشان‌دهنده میزان‌توجه شما به این افراد دوست‌داشتنی است.

تنها مشکل این است افراد سالخورده فقط زمانی بیرون می‌روند که بخواهند وسایل ضروری و روزمره را خریداری نمایند. بنابراین زمان آن فرا‌رسیده که شما با خرید هدیه‌های مورد‌نیازشان، آن‌ها را خوشحال کنید. به آن‌ها نشان بدهید چقدر سپاسگذارشان هستید و دوستشان دارید.

نمونه‌های زیبایی از کادو برای پدربزرگ‌ و مادربزرگ

کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل

پدربزرگ‌ و مادربزرگ‌ها همیشه از کوچک بودن متن و تصویری که روی صفحه موبایل مشاهده می‌کنند، شکایت دارند. چرا آن‌ها را با کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل خوشحال نکنید؟ آنها به کمک این وسیله می‌توانند عکس‌های خانوادگی و فیلم‌ها و PDF را در ابعاد بزرگتر و با کیفیت و وضوح تصویر بیشتر تماشا کند.

این گجت نه تنها برای افراد مسن، بلکه برای هرکسی که دوست ندارد فیلم مورد‌علاقه‌اش را در صفحه نمایش کوچک ببیند، بسیار کاربردی خواهدبود. این کیت شامل یک عدسی و چهارچوب پلاستیکی تاشو است که برای گوشی ها، با سایزهای متفاوت قابل استفاده می‌باشد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد کادو برای خانه جدید عروس و داماد

ادوپرفیوم مردانه اسکلاره مدل Silver

عطر مردانه «نایس پاپت» مدل «silver scent» هدیه‌ی مناسبی است. این عطر را به ‌همراه یک رول ضد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تعریق به مجموعه ادکلن پدربزرگ اضافه کنید. پدربزرگ شما با این عطر مردانه شرقی به خوشبوترین عضو خانواده معروف خواهد شد.
این برند با قیمت مناسب و ماندگاری بالا، جزء پرفروش‌ترین برندهای موجود در بازار هست. این عطر هنگام استفاده ابتدا بوی بهار‌نارنج و لیمو داشته و با گذشت‌زمان بوی چوب‌ساج می‌دهد.

کفش مخصوص پیاده روی زنانه مدل Dharma W

با استفاده از این کفش مخصوص پیاده‌روی زیبا، پیاده‌روی و یا هرگونه فعالیت روزمره، برای مادربزرگ شما راحت خواهد شد.   جنس زیره این کفش از پلی اورتان بوده و بسیار مقاوم و می‌باشد و کفی طبی آن، فشارهای وارده به کمر و مفاصل را هنگام راه رفتن، کم خواهد کرد.

اگر می‌خواهید مادربزرگ عزیزتان را به راه رفتن و پیاده روی بیشتر تشویق کنید این هدیه می تواند، یک انتخاب کاملا آگاهانه برای او باشد. 

بیشتر بخوانید: ۱۴ پیشنهاد بهترین هدیه برای خانم‌ها سال ۱۳۹۹

کادو برای پدربزرگ‌ و مادربزرگ رادیو جیبی سونی مدل ICF-P۳۶

اگر مدت‌ها است به دنبال رادیو سبک و قابل‌حمل برای پدربزرگ هستید این مدل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. بهترین برند موجود در بازار، برند سونی مدل ICF-P۳۶ است. منبع تغذیه آن دو باتری AA  بوده و گیرنده  دو موج FM و AM می‌باشد.
قیمت این هدیه نسبتا بالاست. شما می‌توانید به صورت گروهی با سایر نوه‌ها این هدیه نوستالژی را برای او تهیه کنید. این رادیو دارای دستگیره بوده که می‌تواند همراه خوبی برای مسافرت و تنهایی پدربزرگتان باشد. بسته به شرایط مکانی، از طریق اسپیکر یا هدفون می‌تواند به اخبار مورد علاقه گوش دهد.

ست ابزار باغبانی هاردکس 

آیا پدربزرگ شما استعداد و توانایی باغبانی و نگهداری از گیاهان را دارد؟ انتخاب بهترین ست ابزار‌باغبانی می‌تواند هدیه متفاوت و کاربردی برای او باشد. چرا او را با آپشن‌های شگفت‌انگیز سورپرایز نکنید؟ با انتخاب این هدیه‌ی‌زیبا، پدربزرگ می‌تواند ماه‌های بهار و تابستان برای باغبانی از آن استفاده کند.
افراد مسن توانایی انجام کارهای سنگین را ندارند، نیاز به صندلی تاشو نیز، بیشتر احساس می‌شود. سرگرم شدن با کاشت گل‌های متنوع می‌تواند به خانه آن‌ها روح تازه ای ببخشد.

بیشتر بخوانید: ۱۱ هدیه خیره‌کننده برای آقایان که انتظار آن را ندارند

ست ساعت مردانه و زنانه آبی یو

ساعت‌مچی به عنوان زیباترین کادو برای پدربزرگ‌ و مادربزرگ می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اگر شما ساعت‌مچی ست به آن‌ها هدیه بدهید هدیه فراموش‌نشدنی برای آن‌ها تهیه کرده‌اید. ساعت‌مچی برای پدربزرگ‌هایی که بسیار دقیق هستند هدیه مناسبی است.
انتخاب ساعت با بند‌‌‌‌‌چرمی یا فلزی به سلیقه و استایل آن‌ها بستگی دارد. اینکه دوست دارند به صورت رسمی یا کژوال لباس بپوشند.

جعبه لوازم خیاطی پریم

هر خانه‌ای به لوازم خیاطی نیاز دارد. لوازم ضروری خیاطی به عنوان هدایای سبک و قابل‌حمل، برای مادربزرگ‌های علاقه‌مند به خیاطی عالی است. جعبه‌های لوازم خیاطی به صورت لوکس و فانتزی با جنس‌های چوبی و فلزی موجود هستند.
تمام وسایل مورد نیاز برای خیاطی در این جعبه جای می‌گیرد. با این هدیه ارزشمند می‌توان احتیاجات ضروری افراد سالخورده را برآورده کرد. در واقع این جعبه‌ها چند منظوره بوده و به عنوان جعبه جواهرات و لوازم آرایشی کاربرد دارند. با انتخاب این هدیه، با یک تیر دو‌نشان زده و هدیه‌ارزشمند و کاربردی برای مادربزرگ تهیه می‌کنید.

صندلی سفری تاشو توریست طرح 13

صندلی‌های سفری تاشو بهترین انتخاب برای گردش و سفر پدربزرگ و مادربزرگ با خیال راحت است. این مدل از جنس    پلاستیک، پارچه ای و فلزی بوده و وزن بسته بندی آن 43440 گرم می‌باشد. این مدل به همراه کاور مخصوص ارائه می‌گردد و به دلیل سبکی، می‌توانند هرکجا خواستند این صندلی را با خود حمل کنند.

صندلی تاشو دارای جیب متصل به صندلی است و می‌توان لوازم ضروری را در آن گذاشت، بعلاوه بر روی دسته محل قرارگیری لیوان موجود می‌باشد.

بیشتر بخوانید: ۱۴ ابزار سلامت که هر خانه‌ای به آن نیاز دارد

قرآن کریم ترجمه محسن قرائتی

قرآن هدیه ارزشمند دیگری است که می‌تواند به‌ عنوان سرگرمی خوبی برای افراد مسن انتخاب شود. بعضی افراد علاقه دارند بیشتر اوقات را قرآن بخوانند. افرادی که سواد خواندن و نوشتن دارند می‌توانند با استفاده از این هدیه الهی به آرامش برسند.

بیشتر بخوانید: کتاب بهترین هدیه برای افراد بزرگسال که عاشق کتاب‌خوانی هستند.

کیف پول جیبی چرم پندار

کیف پول جیبی چرم پندار را می‌توان جزء هدیه‌های روزمره به‌حساب آورد. انتخاب این هدیه‌ی خاص برای پدربزرگ و مادربزرگ می‌تواند بسیار باارزش باشد. این کیف از چرم طبیعی ساخته شده ودارای شش جیب می‌باشد.
این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌شود که همیشه کارت‌های اعتباری را همراه خود داشته باشند.

استند گلدان مدل Gol۳

استند گلدان هدیه‌ای خاص برای پدربزرگ و مادربزرگ‌هایی است که علاقه‌خاصی به گل‌ها ونگهداری از آن‌ها دارند. این هدیه متفاوت و زیبا می‌تواند به خانه آن‌ها روح تازه ای ببخشد. چه سرگرمی بهتر از رسیدگی و مراقبت از گل‌ها می‌توان برای آن‌ها فراهم کرد؟

بیشتر بخوانید: پیشنهاد کادو برای خانه جدید عروس و داماد

عصا طبی چهار پایه مدل BM۴

عصا طبی چهارپایه یک هدیه خلاقانه مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است. آن‌ها به علت کهولت‌سن، خستگی و مشکلات درهنگام راه‌رفتن اعتماد‌به‌نفس خود را از دست می‌دهند. این عصا می‌تواند دوباره آن‌ها را علاقه‌مند به پیاده‌روی کند.
چهارپایه‌ای که در قسمت انتهایی تعبیه شده به حفظ تعادل‌شان کمک می‌کند. شما با خرید این هدیه آن‌ها را به پیاده‌روی تشویق خواهید کرد.

دوربین دیجیتال سامسونگ مدل Smart WiFi DV۱۵۰

دوربین دیجیتال سامسونگ مدل DV۱۵۰F انتخابی بی‌نظیر برای پدربزرگ و مادربزرگ شما است. آخر هفته‌ها شما و سایر نوه‌ها در خانه آن‌ها جمع می‌شوید. همین‌طور زمانی‌که می‌خواهند به‌همراه دوستان به مسافرت‌های تفریحی و گردشگری بروند نیاز به داشتن دوربین بیشتر حس می‌شود.
آن‌ها دوست دارند این لحظات باارزش و به‌یاد‌ماندنی را ثبت کرده و در اوقات‌فراغت به تماشای آن‌ها بپردازند. این مدل دوربین دیجیتال شامل دو صفحه اسکرین، یکی جلوی دوربین و دیگری پشت دوربین می‌باشد. از ویژگی‌های برجسته این دوربین داشتن عکس‌هایی با کیفیت ۱۶,۲ مگاپیکسل و قدرت‌زوم ۵ برابری است. این ویژگی‌ها تصاویر با جزئیات و وضوح بیشتر خلق می‌کنند.

قاب عکس AVZ مجموعه ۱۲ عددی

قاب عکس AVZ مجموعه ۱۲ عددی، کادوی خاطره‌انگیز برای پدربزرگ و مادربزرگ هاست. آن‌ها معمولا به مرور خاطرات‌شیرین گذشته می‌پردازند و دوست دارند همیشه آلبوم خاطراتشان را ورق بزنند.
با انتخاب این کادو برای پدربزرگ‌ و مادربزرگ ، شما به آن‌ها آرامش هدیه می‌دهید; چرا که همیشه می‌توانند عکس‌های دلخواه جوانی‌شان را بر روی دیوار نصب کنند. این قاب عکس‌ها در سه سایز مختلف و در چند رنگ‌متنوع زیبایی خاص به اتاق آن‌ها می‌بخشد.

لباس راحتی مردانه ساروک

لباس راحتی مردانه ساروک کادوی مخصوص برای پدربزرگ‌هایی است که دوست دارند خواب راحت داشته باشند. چه کادویی می‌تواند جذاب‌تر از لباس‌راحتی، برای پدربزرگ شما باشد؟ همانطور که می‌دانید بهترین جنس برای لباس‌خواب، پنبه و نخ می‌باشد که آرامش را برای شما فراهم می‌آورد.
جنس این مدل، پنبه و بسیار نرم و لطیف است. شما کافی است سایز پدربزرگتان را بدانید. با این کادو خواب‌راحت و آرامی را به او هدیه می‌دهید.

پیراهن زنانه بدون آستین

پیراهن راحتی زنانه بدون آستین زیبایی‌خاصی به مادربزرگ شما خواهد بخشید. لباس راحتی ایرانی باب‌میل مادربزرگ‌هاست; چرا که جنس ۱۰۰% نخ پنبه می‌تواند گرمای تابستان را برای آن‌ها قابل‌تحمل کند. نیازی نیست مناسبت خاصی باشد، شما می‌توانید با انتخاب این کادو در روزهای گرم‌تابستان، مادربزرگ‌تان را سورپرایز کنید.
همان‌طور که می‌دانید رنگ سبز نماد آرامش و راحتی است. هنگام خواب، آخرین فکری که خواهد داشت این است که چه کادوی خوش‌رنگی از شما هدیه گرفته است.

کتاب تاریخ ایران باستان اثر حسن پیرنیا نشر نیک فرجام سه جلدی

کتاب تاریخ ایران‌باستان اثر حسن پیرنیا کادوی مورد‌علاقه افرادی است که دوست دارند در مورد تاریخ ایران‌باستان بیشتر بدانند. مجموعه سه‌جلدی، طولانی‌ترین کتابی است که به تاریخ ایران‌باستان از ۲۲۲۵ سال پیش‌از‌میلاد تا قبل از اسلام پرداخته است.
نویسنده این کتاب ارزشمند، میرزا‌حسن‏خان پیرنیا (مشیرالدوله) بوده و در دوره رضا‌شاه این کتاب را نوشته است. دایره‌المعارف کاملی از تاریخ و فرهنگ ایران و کشورهای همسایه است که با قلم رسایی بیان شده است. شما بهترین هدیه را برای پدربزرگ و مادربزرگ، که دوست دارند ذهن فعالی داشته باشند تقدیم‌ می‌کنید.

کادو برای پدربزرگ‌ و مادربزرگ ماساژور کتف و گردن

احتمالاً شما تابحال نشندیده اید که قدیمی ها به ماساژ نه بگویند. از آنجا که ماساژدادن حرفه‌ی خاصی است و ممکن است باعث آسیب به گردن و نخاع بشود، به جای رفتن به مراکز ابگرم و ماساژ، این ماساژور را به او هدیه بدهید.

این مدل با داشتن گوی هایی با سایزهای متنوع، گزینه مناسبی برای ایجاد گرما و ماساژ است. همچنین این دستگاه مجهز به اشعه مادون قرمز بوده و درد شانه و گردن را التیام داده و خستگی را از تن پدر بزرگ و مادربزرگ شما دور می‌کند.

سخن آخر

با بررسی لیست بهترین کادو برای پدربزرگ‌ و مادربزرگ در گل‌ بچین، گزینه‌های بسیاری پیش روی شماست. اینکه با انتخاب کدام هدیه‌ می‌توانید افراد قابل‌احترام زندگی‌تان را خوشحال کنید. شما با انتخاب هدیه‌های خاص به آن‌ها نشان خواهید داد چقدر برای شما عزیز هستند. وجودشان برای شما سراسر نعمت و برکت خواهد بود.

اشتراک گذاری

4 یک نظر

  1. رها رحمتی پاسخ

    سلام ، پیشنهادهای شما خیلی خوب بود. پدربزرگ من که به تاریخ علاقه داره، عاشق کتاب تاریخ باستان ایران شده.

    1. مریم مختارزاد نویسنده ارسال پاسخ

      سلام منیر عزیز. نخیر ، فقط جعبه مخصوص لوازم خیاطی هست. اما سایز مناسبی داره و می تونید وسایلی مانند قیچی رو داخلش قرار بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *