مارس 28, 2024
بهترین اسکیت برد گل بچین

بهترین اسکیت برد – معرفی 8 مدل باکیفیت اسکیت برد

چه شما در حال سوار شدن یا فرود با برخی از ترفندهای اسکیت برد هستید، هدف این است که بر روی تخته بهترین اسکیت برد قدرت و تعادل خود را حفظ کنید. به این ترتیب، اسکیت سوار کمتر در معرض آسیب قرار می گیرد و برای تغییر مسیر و پرش آماده می شود. اسکیت‌ سواری ازجمله ورزش های هیجانی و در عین حال پر خطر است که اکثر افراد به‌ ویژه نوجوانان علاقه شدیدی به این ورزش از خود نشان می دهند.

در میان تمامی تجهیزاتی مانند بهترین اسکوتر و انواع مدل ‌های اسکیت، اسکیت ‌برد دارای طرفداران بیشتری است و هر روز نیز بر میزان محبوبیت آن افزوده می شود. اما باید قبل از هر چیزی، برای اینکه در این ورزش حرفه ای شوبد بهتر است به اندازه کافی تمرین داشته و آموزش های لازم را ببینید. گل بچین در این مطلب قصد دارد در مورد خرید بهترین اسکیت‌ برد راهنمایی‌ هایی را به شما ارائه داده و بهترین محصولات را به شما معرفی نمابد.

معرفی ۸ مورد از بهترین اسکیت برد ها

شناخت اولیه ایکه شما باید از بهترین اسکیت ‌برد ها داشته باشید، باعث می شود شما بتوانید این محصولات بخوبی بشناسید و بر اساس نیاز خود و بودجه‌ ای که جهت خرید این محصول در نظر گرفته‌ اید، یک اسکیت برد مناسب و کاربردی برای خود خریداری کنید. بنابراین پیشنهاد می شود تا انتهای پست با ما همراه باشید تا با ویزگی های این محصول ورزشی بیشتر آشنا شوید. از جمله بهترین محصولاتی که پیش روی شما قرار دارد می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1- اسکیت برد المنت مدل Earth

برای معرفی بهترین اسکیت‌ برد بهتر است که از مدل‌ های ساده اما باکیفیت شروع کنیم. با اینکه این مدل ساده است، اما اکثر افراد حرفه‌ ای و همچنین آماتورها ترجیح می‌ دهند که این مدل را خریداری کنند. چرا که دارای کیفیت بالایی بوده و سواری با آن بسیار راحت است.

از جمله ویژگی‌ های اصلی این محصول می‌ توان به چوب مرغوب و منعطف آن اشاره کرد. چرخ‌ ها کاملاً استاندارد بوده و هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه‌ ای می‌ توانند براحتی با این اسکیت سواری کنند. تیغه های تعبیه‌ شده در این اسکیت‌ برد نیز از جنس فلز می‌ باشد.

بیشتر بخوانید:بهترین ست ورزشی مردانه

اسکیت برد المنت مدل Earth

مشخصات کلی

قطر چرخ : 64

سبک : اسلالوم(Slalom)، نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun)

جنس تیغه : فلز

وزن هر اسکیت : ۲۰۰۰ گرم

2- اسکیت برد مدل دختر کفش دوزکی

اگر به‌دنبال یک اسکیت‌ برد باکیفیت و در عین‌حال زیبا و فانتزی می‌گردید، اسکیت برد مدل دختر کفش دوزکی انتخاب بسیار خوبی برای برای شما می‌باشد. طراحی این اسکیت‌ برد بسیار جذاب و به روز بوده و و به دلیل راحی جذابش اکثر دختر خانم‌های نوجوان مجذوب آن می‌شوند.

همچنین این اسکیت به گونه‌ای طراحی‌شده که کودکان نیز می‌توانند با استفاده از آن، یادگیری اسکیت ‌برد را آغاز کنند. تحمل این محصول تا وزن شصت کیلوگرم است. این اسکیت برای کودکان مناسب بوده و از استانداردهای ایمنی لازم برخوردار می‌باشد. همچنین به نسبت‌ کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسبی است.

اسکیت برد مدل دختر کفش دوزکی

مشخصات کلی

سایز : فری سایز

تعداد چرخ : چهار عدد

قطر چرخ : 35

سبک : تفریحی (Fun)

3- اسکیت برد میت مدل زامبی

یکی دیگر از بهترین اسکیت بردها، اسکیت ‌برد مدل زامبی است که در میان محصولات دیگر استحکام و دوام بالاتری دارد. بطور کلی می‌توان گفت که اسکیت‌ برد مدل زامبی بیشتر برای افراد آماتور مناسب است و می‌تواند به یادگیری بهتر آن‌ها به کمک بسزایی کند.

تمامی قطعات به‌کار رفته اعم از چرخ‌ها، تیغه و همچنین تخته اسکیت بسیار باکیفیت بوده و خود اسکیت ‌برد نیز دارای سرعت مطلوبی است. اگر به تازگی به‌دنبال یادگیری اسکیت ‌برد هستید، می‌توانید این محصول را برای یادگیری راحت‌تر و بهتر انتخاب کرده و خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:بهترین لوازم یوگا و پیلاتس

اسکیت برد میت مدل زامبی

مشخصات کلی

قطر چرخ : ۶۴

میزان ابک (ABEC) بلبرینگ : پنج عدد

سبک : تفریحی(Fun)

جنس تیغه : فلز

4- اسکیت برد زد ایکس مدل SB_5600

اسکیت برد زد ایکس یکی دیگر از بهترین محصولاتی است که شما می‌توانید در زمان خرید بهترین اسکیت بورد آن را انتخاب کنید. این محصول هم افراد حرفه‌ای و هم مبتدی مناسب است و وزن آن نیز حدود ۲۲۰۰ بوده و جنس تیغه نیز بر خلاف مثل دورهای دیگر از جنس چوب می‌باشد.

ظاهر این اسکیت بسیار جذاب بوده و هر کسی را به خود مجذوب می‌کند و چرخ‌های به‌ کاررفته در این اسکیت ‌برد دارای سختی متناسبی هستند و شما می‌توانید در هر سرعتی که می‌خواهید به اسکیت سواری بپردازید. اکثر کسانی که به‌دنبال یک اسکیت برد با حرکات نمایشی هستند، به این محصول نیاز دارند.

اسکیت برد زد ایکس مدل SB_5600

مشخصات کلی

قطر چرخ : ۷۶

سبک : نمایشی(Exhibition)

جنس تیغه : چوب

ابعاد بسته‌بندی : ۱۰*۱۵*۴۰ سانتی‌متر

5- اسکیت برد میت مدل درخت

از جمله دیگر بهترین مدل اسکیت‌ برد می‌توان به مدل درخت اشاره کرد. در این اسکیت از چوب افرا استفاده‌ شده است. همچنین ۹ لایه نوار ضد لغزش نیز در آن تعبیه‌ شده تا امنیت کافی برای ورزشکاران تامین گردد.

لازم است بدانید که این محصول ساخت یکی از برندهای کانادایی بوده و هم‌نوع و تمامی متریال مورد استفاده در آن در سطح کیفی بالایی قرار دارد. وزن این اسکیت‌ برد بسیار سبک بوده و شما مشکلی بابت جابجایی آن نخواهید داشت. از طرف دیگر نیز شما می‌توانید سالیان زیادی از این اسکیت بود و بدون این‌که نیاز به تعمیر داشته باشد، استفاده کنید. این جنس تیغه و بلبرینگ موجود در این اسکیت نیز از جنس فلز بوده و به‌هیچ‌وجه آسیب نمی‌بیند.

بیشتر بخوانید:بهترین شلوارک مردانه

اسکیت برد میت مدل درخت

مشخصات کلی

قطر چرخ : ۶۴

میزان ابک (ABEC) بلبرینگ : پنج عدد

سبک : اسلالوم(Slalom)، نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun)

جنس تیغه : فلز

6- اسکیت برد برقی اف اسپید مدل Surf 1

داشتن یک اسکیت‌ برد برقی همانند بهترین اسکوتر برقی می‌تواند بسیار برای همه افراد بسیار جذاب باشد و سطح کیفی اسکیت بازی را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

یکی از ویژگی های مثبت اسکیت برد برقی نسبت به مدل های ممولی این است که سواری با اسکیت برد برقی بسیار راحت تر بوده و با تمرین ساده در مدت زمانی کوتاهی شما قادر خواهید بود اسسکیت سواری کنید. از سویی دیگر وجود ژیروسکوپ در این مدل جهت خم شدن شما را تشخیص می دهد بنابراین محور حرکتی از طریق دستگاه مشخص می شود و کنترل آن راحت تر خواهد بود.

پیشرفت تکنولوژی در تولید تمامی محصولات تاثیر بسزایی داشته بدون‌ شک شما می‌ توانید با خرید یک اسکیت برد برقی لذت اسکیت بازی را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. طراحی و قابلیت‌های این محصول تا حدی پیشرفته و منحصر به‌ فرد است که هر کسی را به خود مجذوب می‌ کند. اگر به‌ دنبال یک اسکیت منحصر به‌ فرد جذاب و پیشرفته هستید، این محصول به‌ شدت به شما توصیه می‌ شود.

اسکیت برد برقی اف اسپید مدل Surf 1

مشخصات کلی

عرض : ۲۳ سانتی‌متر

ظرفیت وزنی: ۱۲۰ کیلوگرم

جنس : پلاستیک ABS

جنس چرخ : لاستیک

7- اسکیت برد المنت مدل Nyjah

اسکیت‌ برد نیجاه نیز به‌عنوان بهترین اسکیت برد  موجود در بازار به حساب می آید. این محصول در حال حاضر جزو برترین و محبوب‌ترین اسکیت‌ها بوده که اکثر افراد حرفه‌ای ترجیح می‌دهند که آن را برای اسکیت بازی خریداری کنند.

از جمله ویژگی‌های بسیار عالی این است که می‌توان به چوب با کیفیت و منعطف به آن اشاره کرد. همچنین جنس تیغه آن نیز از فلز بوده و بسیار مقاوم می‌باشد. شما می‌توانید برای سبک‌های اسپید، نمایشی و تفریحی این اسکیت را خریداری کرده و مدت‌زمان زیادی از آن استفاده کنید.

اسکیت برد المنت مدل Nyjah

مشخصات کلی

قطر چرخ: ۶۴

میزان ابک (ABEC) بلبرینگ : هفت عدد

سبک : اسلالوم(Slalom)، اسپید(Speed)، نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun)

جنس تیغه : فلز

8- اسکیت برد ساکریکس مدل 501M

اسکیت بورد ساکریس نیز جزوه اسکیت بردهای بسیار جذاب و زیبا است و این اسکیت ‌برد کاملاً در برابر عوامل مختلفی کاملاً مقاوم بوده و ضد آب می باشد.

بدنه این محصول از جنس پلاستیک بوده و بر اثر ضربه هیچ نوع آسیبی نمی‌بیند. طراحی اسکیت برد ساکریس به‌گونه‌ای است که هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند.

اسکیت برد ساکریکس مدل 501M

مشخصات کلی

تعداد چرخ : چهار عدد

سختی چرخ : مقاوم در برابر ضربه

جنس چرخ : پلاستیک

قابلیت‌های مقاومتی : پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ

معرفی اسکیت‌ برد

اسکیت‌ برد در واقع تخته‌ ای است که از بخش‌ های مختلفی همانند محور، پیچ، مهره، واشر، خود تخته، صفحه چرخ و یاتاقان تشکیل می‌ شود. اسکیت بردها با توجه به نوع کاربردی که دارند، در طرح‌ ها و اندازه‌ های مختلفی تولید می‌ شوند. به‌ همین خاطر از زمانی‌که شما برای خرید بهترین اسکیت ‌برد اقدام می‌کنید، بایستی در ابتدا به این‌ موضوع فکر کنید که اسکیت ‌برد را برای چه کاری می ‌خواهید؟ برای مثال اگر می‌ خواهید که اسکیت ‌برد را به شکل حرفه‌ای یاد بگیرید باید مدل‌ های پیشرفته و  باکیفیت ‌تری را خریداری کنید و  اگر صرفاً برای سرگرمی و تجربه قصد خرید این مدل اسکیت را دارید، می‌ توانید مدل‌ های ارزان ‌تر و ساده ‌تری را انتخاب کنید.

برخی اسکیت بردها برای استفاده در پارک‌ ها و مکان‌ های عمومی ساخته شده‌ اند و برخی نیز تنها برای سالن‌های ورزشی مناسب می باشند. به‌ همین خاطر در زمان خرید حتما به این‌ موضوع توجه کنید تا بتوانید با توجه به کاربری خود، انتخاب مناسبی داشته باشید.

نکات مهم در مورد خرید انواع اسکیت برد

همانطور که در ابتدا به این ‌موضوع اشاره کردیم، توجه به یک سری نکات همانند کاربرد اسکیت ‌برد می‌تواند در انتخابی که شما دارید، تاثیر بگذارد و شما را در انتخاب محصولی که در نظر دارید، مصمم تر نماید. شما باید در هنگام انتخاب هرکدام از لوازم ورزشی مورد نیاز خود از قبیل، اسکیت برد حتما یکسری فاکتورها را در نظر بگیرید که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طول و عرض اسکیت برد

یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید اسکیت ‌برد در نظر گرفتن عرض و طول آن است. در اینجا نیز شما باید در ابتدا کاربری کاربر اسکیت ‌برد را برای خود مشخص کنید. به‌عبارت ‌دیگر باید به این سوال پاسخ بدهید که آن اسکیت را برای استفاده حرفه‌ ای می‌خواهید یا اینکه شما آماتور هستید؟ اگر مبتدی هستید توصیه ما به شما این است که اسکیت‌ بردهای خیلی باریک و نازک را انتخاب نکنید. اندازه مناسب برای افراد مبتدی ۲۲سانتی‌متر می‌باشد.

شیب اسکیت‌ برد

فاکتور مهم دیگری که باید در زمان خرید اسکیت بورد آن را در نظر داشته باشید، شیب اسکیت برد می‌باشد. پس‌ از بررسی طول و عرض شما باید به میزان شیب اسکیت توجه کنید. طبیعتاً هرچه اسکیت دارای شیب بیشتری باشد، حرفه‌ای‌تر است و افراد مبتدی نمی‌توانند به راحتی آن را کنترل نمایند. به‌همین خاطر حتما این‌ موضوع را در نظر گرفته و سپس اسکیت موردنظر خود را خریداری کنید.

چرخ های بهترین اسکیت‌ برد

نرمی چرخش چرخ‌ ها تاثیر بسزایی در کیفیت عملکرد اسکیت ‌برد دارد. اگر شما به تازگی با این ورزش آشنا شده اید و مبتدی هستید، بهتر است اسکیتی را انتخاب کنید که میزان سختی چرخ‌ ها متوسط به بالا باشد. به بیانی ساده تر بهتر است افراد آماتور از اسکیت‌هایی استفاده کنند که سختی چرخ های آن‌ بالا بوده و کمتر دچار آسیب شوند.

یاتاقان‌های اسکیت برد

مورد دیگری که شما باید برای خرید بهترین اسکیت بود به آن توجه ویژه‌ ای داشته باشید، یاتاقان‌های این محصول می‌باشد. هر چقدر که این قطعات کیفیت بالاتری داشته و مستحکم باشند، طبیعتاً شما با آن راحت‌تر خواهید بود و عمر آن‌ها نیز بیشتر است.

یاتاقان که به آن بلبرینگ اسکیت بر نیز گفته می‌شود، به تیغه‌های محور اسکیت وصل شده و باعث می‌شود تا چرخ‌ها آسان تر و راحت‌ تر به حرکت دربیایند و نیروی وارده به شکل یکنواخت در تمام چرخ‌ ها پخش شود.

تیغه

تیغه یکی از قطعات مهم تشکیل‌دهنده بهترین اسکیت‌ برد بوده که باید از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد. چرا که چرخ‌ها و یاتاقان ها به این تیغه متصل هستند و در صورت معیوب بودن این قسمت، بدون‌شک اسکیت ‌برد دیگر ایمنی لازم را برای اسکیت سوار نخواهد داشت.

سوالات متداول بهترین اسکیت برد

آیا اسکیت برد ورزش خوبی است؟

در واقع، کارشناسان ورزشی تایید کرده اند که اسکیت برد به خودی خود ورزش کاملی است. هنگام اسکیت سواری نه تنها سیستم قلبی عروقی شما فعالیت می کند، بلکه باعث افزایش قدرت عضلانی بدن شما خواهد شد.

آیا اسکیت برد بزرگتر بهتر است؟

اسکیت‌سوارانی که اسکیت خیابانی را ترجیح می‌دهند معمولاً روی اسکیت بردهایی با عرض کمتر سوار می‌شوند که به آنها امکان می‌دهد ترفندهای بهتری انجام دهند (از 18 سانتی متر برای پاهای کوچک‌تر تا 19.5 سانتی متر برای پاهای بزرگ‌تر). اما اسکیت‌بازان مبتدی بهتر است از اسکیت بردهایی با عرض 22 سانتی متر استفاده کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *